2016. január 27., szerda

Írói utószó

Sziasztok!


  Nos, fogalmam nincs hol is kezdjem el. Talán azzal, hogy nehéz szívvel válok meg ettől a blogtól, hiszen lassan két éve írom Harry és Taylor történetét. Büszke vagyok magamram hogy eljutottam idáig, de nélkületek biztos nem ment volna! Voltak bukkanók, de sikerült! A kezdetektől tudtam, milyen befejezést szánok nekik. Azért teszem ki ilyen későn az írói utószót, mivel nem tudtam kitenni eddig, több ok miatt is. Az első, hogy nem akartam elhinni, hogy itt a vége, pedig itt van és szeretném elmondani nektek, hogy köszönöm azt a sok-sk támogatást! A kommenteket, a feliratkozókat... mindent. Nagyon boldog vagyok! A másik dolog pedig a felvételi. Ajaj, remélem nem sikerült rosszul senkinek, habár a matek az nagyon, nagyon nehéz volt. És aki még nem tudta a 10. feladatot ne búsoljon, ugyanis senki nem tudta, mert az egy középiskolai egyenlet volt :) Remélem nagyon jókat írt mindenki!

  Most egy kicsit vissza a történetre... Nem terveztem hosszúra ezt a kis bejegyzést, ezért nem is nagyon szeretném húzni-vonni ezt az egészet. Tényleg csak, köszönöm nektek, hogy itt voltatok és velem tartottatok ezalatt a történet alatt! De senki ne búsuljonm ugyanis fogok még feltenni kisebb novellákat, amikkel kicsit tisztább lesz a történet. Taylor-ék mennyegzőjéről és a harmadik kisbaba megszületéséről is lesz :) 

  Nyitottam több blogot is az elmúlt időszakban, de mindegyiknek ugyanaz a vége lett. Aki olvasta innen a Fájdalmat érezni kell (Zayn Malik ff) című blogomat, az tudja miről beszélek. Úgy döntöttem újrakezdem azt de még nem tudom, hogy Zayn főszereplésével vagy sem, de majd tájékoztatlak titeket :)


Painful cry:
Több, mint  35050 oldalmegjelenítés
27 bejegyzés
18 fejezet (prologussal és epilogussal együtt)
180 komment
35 rendszeres olvasó

VÉGE 
U.I.: MINDENT KÖSZÖNÖK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése